Direktlänk till inlägg 26 december 2011

parning och valpdagbok

Av annica björnfot - 26 december 2011 15:39

Nu är parningen ett faktum och bara att vänta och se om det blir något. Jag kommer att skriva mest i Valpdagboken / dräktighetsdagboken  nu framöver  och bara om det händer något väldigt speciellt  skriver jag här .  Det ena som troligen är av intresse  är den ev fortskridande dräktigheten   så  följ den på  hemsidan   www.curricos.se


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av annica björnfot - 19 december 2011 15:04

Nu blir det nog lite lugnt ett tag framöver på denna blogg,  bara om det händer något väldigt speciellt   för det stora i flocken är ju  förhoppningen om att  K-kullen är på väg  ,o).   Salsa  parad med Bruno  18 dec   och valpar väntas  runt vecka...

Av annica björnfot - 10 december 2011 17:57

Ja som ni förstår går inte bloggandet riktigt så som jag hade tänkt mig , jag är inte riktigt överens med den här bloggsidan  ännu  men jag jobbar på det , tycker att vissa saker är lite motiga osv   men  det blir kanske bättre.   Nu ska jag skri...

Av annica björnfot - 12 november 2011 11:35

riktigt roligt att pojkarna från kenneln visat framfötterna  även om alla inte syns i resultatlistorna.   Morris  har ju förutom sina fina vattenprov och grundprovet  blivit  viltspårschampion.  Ur sista kullen har jag träffat alla 4 pojkarna under d...

Av annica björnfot - 12 november 2011 11:35

riktigt roligt att pojkarna från kenneln visat framfötterna  även om alla inte syns i resultatlistorna.   Morris  har ju förutom sina fina vattenprov och grundprovet  blivit  viltspårschampion.  Ur sista kullen har jag träffat alla 4 pojkarna under d...

Av annica björnfot - 25 oktober 2011 09:41

Måndag förra veckan fick vi en trist  förvarning  om helgkursen  och vattenprovet   ev  skulle det inte bli av då instruktör / dommare  akut blev utkallad på jobb  ,o((   hur löser vi detta  ???   av "oss  4 från kenneln "  hade en bokat biljetten re...

Ovido - Quiz & Flashcards