Alla inlägg den 16 december 2010

Av annica björnfot - 16 december 2010 18:05

JUPP  då var årets stora händelse  gjord  ultraljudet   men det hade nog inte behövts  för när jag kom för att hämta Salsa såg jag på bröstkorgsomfånget att hon var dräktig ,  men  eftersom hon inte bor hos mig  känndes det ändå bra att göra det  så jag fick ett litet grepp om ungefär hur stor/liten  kullen kan tänkas bli  så det blir lite enklare att råda  Agneta med matutdelningen till Salsa.


Eftersom jag vill att hon ska få en så enkel valpning som möjligt gäller det ju att hon inte lägger på sig extrakilon i onödan  så hon har stått på ordinarie matintag tills nu  när ransonen ska ökas  lite grann  för varje vecka   så nu har jag lite kontroll igen  he he h e   eller rättare sagt   tror att jag har det .


Glömde ju däremot att  vaccinera Mix   det skulle jag ju ha gjort samtidigt som jag var hos veterinären    phu  stånk o stön  det är mycket nu  ,o))


Julkorten som låg färdigskrivna  ,  ja skrivna och skrivna   jag har ju haft en justerad högeraxel när dom skulle fixas till   dom kom jag ihåg  idag  kl 16.10  och posten töms kl 17  och idag var sista dan    ja  åldern  skyller jag väl på   nu är det mycket .  Jag har säkert missat någon i julkortsskickandet  och det ber jag om ursäkt för här och nu   Men jag önskar  även alla ni som inte får kort  en härligt jul   men ca 70 kort  fick faktiskt lov att räcka   så det blev en hel del  som blev utan   det bara är så ...


Nu ska jag fixa lite mera av juldekorationerna  för innan valparna kommer  ska här firas  Jul  ...........

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards