Direktlänk till inlägg 14 december 2010

Rubrik saknas

Av annica björnfot - 14 december 2010 05:54

Nytt allt på den här sidan  så det kommer nog att ta en stund innan det funkar , Frågedelen kommer jag INTE att använda  så om någon har en fråga som kräver ett svar   maila  eller  ring  det är klart bästa sättet att få svar .


det har ju inte hänt så mycket med Salsa ännu   vi kommer att göra ett ultraljud och  delar av resultatet  kommer jag att lägga ut på valpbloggen  ( om det blir något eller ej ,   ev uppskattat antal kommer INTE  att vara offentligt  he he )


högerarmen är inte bra ännu  så lite knepigt att skriva fortfarande   med lite tur är  den snart igång igen .


Jenny och Daniel  var här och hälsade på i Helgen   fast lilla Elba var kvar hemma .  Daniel skulle ner och välja ut /titta på sin lilla kommande kompanjon  en liten schäfertik som ska in i familjen   ha ha ha   vi får väl se vad som kommer hem först    valpen  eller babyn , ,o))


 
 
Malin (mallenutten)

Malin (mallenutten)

14 december 2010 19:08

Du ser hur jag har det, lägger ut bild på den blivande fadern till nästa kull. Hon är ju galen min matte när hon kan lägga ut en bild på världens sötaste Mallenutt. Men jag fastnar inte på bild bara så du vet vad du har att vänta med min pappa som far till dina blivande valpisar.
Men stort tack för att jag har en direktlinje till dig fast du borde inte skvallra för matte för då gömmer hon telefonerna.

http://www.kvistagrans.com

annica björnfot

16 december 2010 18:05

ja du stumpan inte lätt att vara hund hos den "tanten" ha ha

 
Ingen bild

agneta

16 december 2010 22:17

Hej!Ja nu är det spännande,får se hur många det blir den här gången!

annica björnfot

25 december 2010 17:43

jupp så är det ännu kan man bara gissa ,o))

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av annica björnfot - 26 december 2011 15:39

Nu är parningen ett faktum och bara att vänta och se om det blir något. Jag kommer att skriva mest i Valpdagboken / dräktighetsdagboken  nu framöver  och bara om det händer något väldigt speciellt  skriver jag här .  Det ena som troligen är av intres...

Av annica björnfot - 19 december 2011 15:04

Nu blir det nog lite lugnt ett tag framöver på denna blogg,  bara om det händer något väldigt speciellt   för det stora i flocken är ju  förhoppningen om att  K-kullen är på väg  ,o).   Salsa  parad med Bruno  18 dec   och valpar väntas  runt vecka...

Av annica björnfot - 10 december 2011 17:57

Ja som ni förstår går inte bloggandet riktigt så som jag hade tänkt mig , jag är inte riktigt överens med den här bloggsidan  ännu  men jag jobbar på det , tycker att vissa saker är lite motiga osv   men  det blir kanske bättre.   Nu ska jag skri...

Av annica björnfot - 12 november 2011 11:35

riktigt roligt att pojkarna från kenneln visat framfötterna  även om alla inte syns i resultatlistorna.   Morris  har ju förutom sina fina vattenprov och grundprovet  blivit  viltspårschampion.  Ur sista kullen har jag träffat alla 4 pojkarna under d...

Av annica björnfot - 12 november 2011 11:35

riktigt roligt att pojkarna från kenneln visat framfötterna  även om alla inte syns i resultatlistorna.   Morris  har ju förutom sina fina vattenprov och grundprovet  blivit  viltspårschampion.  Ur sista kullen har jag träffat alla 4 pojkarna under d...

Ovido - Quiz & Flashcards