Direktlänk till inlägg 25 december 2010

I dag flyttad salsa hit

Av annica björnfot - 25 december 2010 17:44

I dag var vi och hämtade Salsa , det blev någon dag tidigare än vi hade tänkt  men vädret  bidrog till att resan  till Enköping blev av just idag .


Det blir nog mest skrivet på valpbloggen nu ett tag framöver  men  lägg gärna komentarer på det  här  också  om ni vill.


God fortsättning  allihop

 
 
Ingen bild

Jenny o Elba

25 december 2010 19:45

God fortsättning!!!

annica björnfot

29 december 2010 17:38

detsamma till Er , vi får väl se vem som kommer först nu Salsa eller du det skiljer ju bara 3 dagar ,o)) salsa är ju spännande pga antal kön och färg , misstänker att antal och färg vetdu bara kön att spela på ,o)) lycka till och hör av dig så fort något händer.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av annica björnfot - 26 december 2011 15:39

Nu är parningen ett faktum och bara att vänta och se om det blir något. Jag kommer att skriva mest i Valpdagboken / dräktighetsdagboken  nu framöver  och bara om det händer något väldigt speciellt  skriver jag här .  Det ena som troligen är av intres...

Av annica björnfot - 19 december 2011 15:04

Nu blir det nog lite lugnt ett tag framöver på denna blogg,  bara om det händer något väldigt speciellt   för det stora i flocken är ju  förhoppningen om att  K-kullen är på väg  ,o).   Salsa  parad med Bruno  18 dec   och valpar väntas  runt vecka...

Av annica björnfot - 10 december 2011 17:57

Ja som ni förstår går inte bloggandet riktigt så som jag hade tänkt mig , jag är inte riktigt överens med den här bloggsidan  ännu  men jag jobbar på det , tycker att vissa saker är lite motiga osv   men  det blir kanske bättre.   Nu ska jag skri...

Av annica björnfot - 12 november 2011 11:35

riktigt roligt att pojkarna från kenneln visat framfötterna  även om alla inte syns i resultatlistorna.   Morris  har ju förutom sina fina vattenprov och grundprovet  blivit  viltspårschampion.  Ur sista kullen har jag träffat alla 4 pojkarna under d...

Av annica björnfot - 12 november 2011 11:35

riktigt roligt att pojkarna från kenneln visat framfötterna  även om alla inte syns i resultatlistorna.   Morris  har ju förutom sina fina vattenprov och grundprovet  blivit  viltspårschampion.  Ur sista kullen har jag träffat alla 4 pojkarna under d...

Ovido - Quiz & Flashcards