Alla inlägg den 23 maj 2011

Av annica björnfot - 23 maj 2011 22:29

har kört  lite  (väldigt lite )  med Mmix på fält  och ett par gånger på rad  gick det så jäkla bra   tvärnig  vid stopp.  enkelt iofs  eftersom det inte var på utväg med störning   utan  innåt  men det var första gångerna  med  resultat  spontant  ligg  vid tecken   utan att  vi tränat in något ,  hoppas bara det håller i sig och inte var "nybörjartur"   I morgon är tanken att jag ska iväg och träna passivitet med henne  och ev  ett pass till på onsdag    sen har jag inte riktigt bestämt om jag ska börja på  kurs på torsd  eller ej   det är lite yttre omständigheter som  spelar in där .  Ska boka tid  för besiktning av Joker också  så det blir gjort innan helgen   så lite framför oss har v i  ,o)


ska fortsätta hållfastövningarn också  oc h  ev utöka dom till backande någon meter  får se hur fort vi kan gå framåt med detta ,   har funderingar på att testa lite på den lille killen också   men men   vill inte påbörja någonting  som kan starta  en förväntan   har ju haft båttom  med andra vovvar  och har lärt mig att vänta är bra   men men men   jag vill  se vad han går för ........    kanske testar bara lite  ,o)9

Ovido - Quiz & Flashcards